Obserwatorzy

środa, 23 lipca 2014

Problemy nastolatek: Oh my lovely nails

Witajcie! Wiem, że się spóźniłam, ale powiem Wam że do żadnego artykułu nie zbierałam tak dużo materiałów. Specjalnie pojechałam do cioci manikiurzystki dzięki której mogę przedstawić Wam temat. Tak wgl.. Czy wy też zauważyliście że to nie są raczej problemy nastolatek tylko życiowe tipy i lifehacki? Nie ważne. Zaczynajmy!


Pewnie wiele z Was zastanawia się co powinno zrobić, aby mieć przepiękne paznokcie  Często nie wyglądają zbyt dobrze, ale ja postaram się rozwiązać Wasze wątpliwości.

 Zaczniemy od łamliwych paznokci. Pewnie żadna z Was nie lubi jak ociupinkę zapuścicie paznokcie: TRACH! I koniec. Trzeba obcinać. Najwidoczniej macie niedobory minerałów które są odpowiedzialne za twardość paznokcia. W takim przypadku spożywajcie orzechy wszelkiego rodzaju, ryby i warzywa. Pamiętajcie też o odpowiednich odżywkach. Ale o tym nieco później.
 Teraz krótko opiszemy ich prawidłową pielęgnację. Paznokcie należy obcinać kiedy coś się naderwie, podchaczy, ale też kiedy uznamy że są po prostu za długie. Nie możemy zapominać o piłowaniu! Przez to nadajemy im odpowiedni kształt.

A jeśli już mówimy o kształcie paznokcia. Są przeróżne kształty takie jak trójkąt czy kwadratowal. Ja opiszę 3 najpopularniejsze, a ty wybierz te, które będą Ci najbardziej odpowiadać.
1. Paznokcie owalne nieco przypominają migdały (jednak paznokcie "migdałki" są nieco bardziej spiczaste). Wyszczuplają palce i dłoń. Nie są aż tak bardzo krzykliwe. To mój faworyt.

2. Paznokcie kwadratowe dodają nam już więcej takiej kobiecości. Raczej polecane są osobą starszym niż młodszym. Wyglądają dobrze na szczupłej dziewczynie ze szczupłą dłonią.

3. Paznokcie okrągłe są najmniej kłopotliwe. Poleca się je sportowym dziewczynom, aby nie przeszkadzały im w codziennych zajęciach.

Skoro omówiliśmy sobie kształt i pielęgnację, to może nadamy im koloru?? :)

Jak przygotować swoje paznokcie na malowanie?

1. Dokładnie zmyj pozostały lakier i umyj ręce
2. Dobrze je wysusz.
3. Przypiłuj i obetnij pazurki.
4. Nałóż preparat do zmiękczenia skórek i zaczekaj ok. 10 minut.
5. Pozbądź się skórek.
6. umyj ręce z opiłków i skórek.
7. Nałóż specjalną oliwkę do paznokci i zmyj ją po 15 minutach.
8. Wypoleruj paznokietki kostką do polerowania

W taki sposób przygotujesz swoje paznokcie do wariacji. Wybierz kolor który będzie odzwierciedlać twój humor.

Malując paznokcie pamiętaj aby nałożyć ok. 2 cienkich warstw niż jedną grubą. Wiedz jednak że poszczególne warstwy muszą dobrze wyschnąć.

Co radzę WSZYSTKIM:

- Kupując sobie lakier, wybierz ten z wyższej półki za 6-8zł, a nie ten za 1-2 zł. Cena mówi sama za siebie. Pamiętaj że im lepszej jakości lakier tym dłużej będziesz się nim cieszyć. Szczególnie polecam lakiery firmy WIBO. Nie są najtańsze, ale kolor bez odprysków zostaje nawet na 1,5 tygodnia.

- Swoją kolekcję trzymaj w lodówce. W ten sposób przedłużysz żywot lakieru.

- Kombinuj! W sztuce manicure'u trzeba ćwiczyć. Trening czyni mistrza! ;)

Mam nadzieję że post Wam się podobał. Piszcie, o czym chcielibyście przeczytać. Ja teraz zmykam malować swoje paznokcie lakierem piaskowym :3

Do zobaczenia
kaktus112

Ramadan: Podsumowanie

Dziś mamy okazję otworzyć ostatnią skrzynię z okazji ramadanu. Dodam że jest ona tylko dla ss.  Zobaczcie jak prezentują się wszystkie darmówki:


- 30 czerwcza mieliśmy okazję znaleźć pierwszy klucz w ofercie summer heat. Naszą nagrodą był lampion w kształcie księżyca.

- 9 lipca w studiu stardesign hair do złowienia był kolejny klucz. Za odnalezienie go dostaliśmy długą niebieską spódnicę maxi.

-16 lipca za klucz w zakładce Video dostaliśmy tą tuniko-bluzkę.

-23 lipca ss dostały szansę znalezienia kolejnego klucza. Znajduje się on w zakładce centrum kariery - w prezencie otrzymamy fryzurę.

Podobają Wam się te darmówki? Wzięliście udział w kampanii? Znalazłyście wszystkie klucze?

Pozdrawiam
kaktus112

Alternatywny Stardoll - Goth

Witajcie kochani! Chwilowo odzyskałam połączenie ze światem, jednakże nie wiem jeszcze, jak to będzie, ponieważ zwinni panowie "od internetu" kicający po moim dachu wieszczą raczej złowróżbne prognozy...

Tak, jak obiecała, w tym tygodniu zajmujemy się jednym z najpopularniejszych, a zarazem najbardziej rozpoznawalnych styli - Goth.
Sam nurt powstał w okolicach lat 70 i 80 dwudziestego wieku, przez wiele lat pozostaje niemalże niezmienny w swej formie, sam też wydał na świat kilka styli, takich, jak na przykład Pastel Goth czy Elegant Gothic Aristocrat. Goci często są utożsamiani z satanistami - niesłusznie jednak. Goci interesują się okultyzmem, mitologią słowiańską lub nordycką ale również literaturą, poezją i, przede wszystkim, muzyką.
Podstawą stroju prawdziwego Gotha jest CZERŃ - bez żadnych pastelowych czy białych elementów, bez przekłamanych brązów czy szarości. Czasami możemy zaobserwować w zestawach Gotów nieco krwistej czerwieni czy głębokiego fioletu - są to kolory "tolerowane", dzięki którym można podkreślić dramatyzm oraz głębię czerni.
Ubrania Gotów są mocno zróżnicowane - czasami luźne, czasami opinające ciało, wśród tkanin i faktur króluje skóra, sztywne płótna, ale i siatki oraz tiule. Na szczególną uwagę zasługują gorsety* under/overbust- w prawdziwym życiu zwykle misternie zdobione, na stalowych fiszbinach - nadają sylwetce nieco bardziej drapieżnego wyglądu. Ubrania zwykle maja oryginalną fakturę, bądź zdobienia w postaci sznurowań, rozcięć, wyszarpanych dziur lub też wstawek z innych materiałów.
Jeśli chodzi o ozdoby, to pierwsze skrzypce grają tutaj misternie zdobione krzyże - upstrzone połyskującymi kamieniami  w barwie rubinów, otoczone metalowymi kłączami dzikiej róży, ozdobione przygotowującymi się do lotu krukami -  wyznają zasadę, że "krzyż musi mieć zdobienia". Częstym elementem stroju jest kryza (czy taż obroża) wykonana z koronki albo z misternie połączonych koralików - zwykle opasuje ciasno szyję, dzięki czemu ten element ciała zostaje szczególnie wyeksponowany (przyciąga spojrzenia, wierzcie mi). Najpopularniejszymi wzorami dodatków, prócz krzyża, są kolczaste róże, kruki, nietoperze, pióro, wachlarz oraz książka - często można ostatnio napotkać Gotów z torebkami w kształcie książek (na którą osobiście choruję, ale której nie kupię, bo jest mi kompletnie zbędna). Co zaś się tyczy obuwia, to gotyckie panny najbardziej kochają ciężkie platformy - osobiście, aby dopełnić gotycką część szafy mojej doll, poszukuję butów z kolekcji LE Steampunk Platforms, które, niestety, od jakiegoś czasu stały się bardzo popularne, przez co ich zdobycie nadal pozostaje moim marzeniem, a które, moim zdaniem, przy małej pomocy idealnie wkomponują się w look Goth czy Visual Kei.
Co się zaś tyczy ogólnego wyglądu Gota, to królują tu czarne bądź białe włosy (rzadko są to inne kolory) oraz jasna skóra, niemalże biała (wampiryczna). Ciemno pomalowane oczy preferują w swym wyglądzie nie tylko dziewczyny, ale również mężczyźni. Częstym elementem makijażu jest również ciemna szminka - czerń, purpura, granat - żaden z kolorów nie jest zbyt odważny.
Jest to styl raczej prosty do "wykonania", nawet dla laika. Często niektóre dziewczyny, nawet same o tym nie wiedząc, stylizują swe doll na Gotyckie damy.



*Jestem szczęśliwą posiadaczką gorsetu underbust na stalowych fiszbinach - kocham go.

wtorek, 22 lipca 2014

Urodziny

Dzis swe 3 urodziny na Stardoll obchodzi Ptysiu123!
Gratulujemy wytrwalosci i zyczymy wszystkiego, co sobie tylko zamarzysz!

zyczenia sklada
zaloga soniassostardoll.blogspot.com


poniedziałek, 21 lipca 2014

HotBuys 21/07

Cześć!
Tak, wiem. Jest teraz równo 23:00 i pisze tego posta. Cały dzień spędziłam na dworze, więc noc na laptopie. No dobrze, już nie przedłużam.

+++

Dzisiejszym HB jest torebka. Doszła ona do sklepu Bonjour Bizou z ceną 16 sd i nazwą HotBuys Isabel Purse. Jest prześliczna, ale ta... cena. Padłam jak ją zobaczyłam. Nie wiem, czy opłaca się tyle na coś takiego wydać. 
Stylizacja utrzymana w kolorach torebki. Głównie czerń i czerwień, dodatki białe.


Kapelusz - PPQ - 10 sd
Bluzka - Basics - 40 sm
Pasek - Apies Ski - 41 sm
Spódnica - Basics - 45 sm
Torebka - Bonjour Bizou - 16 sd
Szpilki - Voile - 30 sm
Suma: 26 sd 156 sm

Podoba się Wam stylizacja?
Kupicie torebkę?

Dobranoc, Modna...Julia

Alternatywny Stardoll - Kłopoty

Witajcie kochani, dziś powinnam zamieścić nowy wpis. Miał on być o stylu Goth, jednak w sobotę przeszła nad moim domostwem burza, w skutek czego zostałam pozbawiona Internetu (piszę do Was dzięki komórkowej przeglądarce internetowej). Na dzień dzisiejszy nie wiem, kiedy odzyskam łączność ze światem. Zaległy post postaram się dodać najpóźniej do środy. Za wszelkie utrudnienia przepraszam, ale sami rozumiecie - siła wyższa...

niedziela, 20 lipca 2014

2w1 Kolorowy poradnik, w roli głównej - zastępstwo by kaktus112

Witajcie! Jest 22:30 a Agnieszka pisze posta. Znowu :D Tym razem zastępuję naszą drogą redaktorkę Paulę. Wczoraj rozmawiałam z nią sobie. Przeprowadza się i nie ma czasu na napisanie posta. Poprosiła mnie o pomoc. 

Bardzo się ucieszyłam, że ktoś mi ufa, ale jednocześnie bardzo się przestraszyłam. Bo no wiecie jak u mie bywa ze stylizacjami. Postanowiłam jednak uwierzyć w siebie. Nie mogłam też zawieść Pauli. 

W kolorowym poradniku postanowiłam na kolor miętowozielony. Lubię go łączyć z zielenią i bielą. W każdej stylizacji jest miętowa spódniczka - to jest nasza "rola główna".


Przepraszam, że nie usunęłam tła, ale jestem już zmęczona.

Mam nadzieję że nie poszło mi aż tak źle.

Co sądzicie? Podoba Wam się jakaś stylizacja?

Życzę dobrej nocy
kaktus112

Stylizacja za SM.

Witajcie.
Dziś nad ranem wróciłam znad morza. Wyjazd jak najbardziej udany, ale czas wrócić do rzeczywistości.
Jak zwykle mam dla Was pomysł na stylizację za sm. Mam nadzieję, że zainspiruję Was do stworzenia czegoś właśnie za starmonety.


Rzeczy, których użyłam:


Miłego wieczoru, Chyba_Ja



Ty Wybierasz - sonda X.

Witam Was cieplutko w ten upalny dzień :3 cóż... chociaż nie należy ta pogoda do moich ulubionych miałam żałuję, że wczorajszego dnia nie doceniałam klimatyzowanych pomieszczeń, w których mogłam spędzić prawie cały dzień... teraz po prostu się gotuję :c ale wszystko jakoś można ogarnąć. Właśnie raczę się kawą mrożoną i to jest najlepszy dowód na to, że wszystko można wytrzymać :D strasznie się cieszę, że na dodatek w pokoju, w którym teraz jestem jest w miarę chłodno i to pozwala mi na racjonalne myślenie i pisanie wpisu. Lenienie się zaplanowałam na cały dzień... kocham takie chwile całą sobą.
W X sondzie z wybór padł na nr 3 - Denim Vest pochodzący z Archive. Pierwszy raz z tą kataną (bądź innymi słowy - jeansową kamizelką) spotkałam się rok temu, gdy jeszcze na stardoll spędzałam więcej czasu i robiłam w branży modelingu na blogach - to była dla mnie miłość od pierwszego wejrzenia. Chociaż miałam na profilu kilka odsłon mojej chciejlisty, zawsze ona widniała na początku. I oto ją dostałam - szczęśliwym trafem znalazłam ją w star bazaarze pod tagiem denim. Zdaję sobie sprawę z tego, że kosztowała mnie naprawdę dużo, ale jest całkowicie warta swojej ceny - moim zdaniem to jedna z najbardziej dopracowanych rzeczy przez twórców portalu i chyba jedna z najcenniejszych, która krąży w wishlistach innych i w bazaarach... albo i nie, bo niewielu ją wystawia. Szczęśliwi posiadacze trzymają ją dla siebie i wcale im się nie dziwię ;) jest stworzona do wielu stylizacji - jej zastosowanie nie ogranicza się jedynie do alternatywnych looków, które są wręcz oczywiste. Śmiało można ją zestawiać z letnimi i zwiewnymi sukienkami, idąc letnią modą z 2012 roku, kolorowymi spodniami, także z kurtkami i marynarkami, które jeszcze lepiej podkreślą jej wygląd. Dobrze będzie wyglądać z kapeluszami, plecakami, czarnymi torbami, okularami... wybór dodatków jest naprawdę multum, jednak tutaj wszystko zależy od fantazji właściciela :3 mogę śmiało stwierdzić, iż jest to jedna z najlepszych rzeczy w mojej szafie i najlepiej wydane stardollary. Nie wahajcie się, jeśli ją znajdziecie i jeśli jej cena nie przekroczy Waszego budżetu. To prawdziwa gratka dla kolekcjonerów!



Prawdę mówiąc, przedstawiona przeze mnie stylizacja nie jest jedyną, którą stworzyłam. Pierwsza z nich pojawiła się wcześniej na Styllash (link do wpisu TUTAJ), jednak postanowiłam jej nie dublować i stworzyć dla Was coś nowego. W parze razem z kataną występują rzeczy pochodzące z nowej kolekcji Dior Couture TRB, które moim zdaniem pasują tutaj naprawdę dobrze :3 mimo wszystko ocenę powstałego looku pozostawiam Wam :D
W sondzie XI postanowiłam zestawić dla Was niektóre projekty mojego autorstwa - nie jest to żaden rodzaj reklamy, co to, to nie! :D chciałabym na ich przykładzie pokazać Wam zastosowanie projektów ze stardesign, które przecież można też zrobić samemu i użyć ich na wiele ciekawych sposobów. Nr 1 to czysta inspiracja projektem sklepu Aloha From Deer, a bardziej bluzą o nazwie Godsmack, nr 2 przedstawia fazy księżyca, a 3 meksykańską czaszkę.





Na końcu mojego wpisu chciałabym przypomnieć Wam o zgłaszaniu się do kolejki działu Face to Face: Twarzą w twarz, którą możecie znaleźć TUTAJ. Ja i Aga jesteśmy bardzo podekscytowane aktualną liczbą zgłoszeń, jednak z uwagi na to, że wystartujemy od następnego miesiąca (tak moim zdaniem będzie sprawiedliwiej) jest jeszcze wiele czasu do zgłaszania się :3 strasznie też się cieszę, że Aga (kaktusek nasz) stanęła na nogi i znalazła w sobie siłę, by stworzyć dla nas nowe posty :D mój niepokój wiąże się jednak z innymi wpisami innych redaktorek... tutaj chciałabym wypowiedzieć się na mój temat w sprawie komentarzy. Ja jestem bardzo wyrozumiała w tej sprawie i nie przeszkadza mi to jeśli jest ich mało. Biorę na klatę to, że mój wpis mógł kogoś nie interesować i to też jest dla mnie motywacją :D mogę jedynie zapraszać do wyrażania swoich opinii i oddawania głosów, co teraz robię i podoba mi się ta jedyna opcja. Trzymajcie się cieplutko :3
Panna.Kay.xd

Cześć, do usłyszenia.

Cześć.
Dzisiaj obchodzę swoje pierwsze redaktorskie urodziny, oraz odchodzę.
Pod poprzednim postem miejsce miała dość spora dyskusja, w której 99% z was praktycznie jednogłośnie stwierdziła, że mój czas minął.
Ponadto dostałam również pewną wiadomość od pewnej redaktorki, że jeśli nie odejdę ja, zrobi to ona.
Postanowiłam, że nie będę tutaj na siłę się wciskała, oraz prowokowała nieprzyjemnych sytuacji, oraz prowadziła do negatywnych relacji.
Na początku chciałabym serdecznie podziękować Sonii, za ostatni rok wspaniałej współpracy. Wiem, że nie raz sprawiałam problemy, przez co wściekałaś się na mnie, ale zawsze jednak udało nam się dojść do porozumienia. Cieszę się, że pomagałam Ci w pewien sposób rozręcić tego bloga.
Po drugie, chcę podziękować redaktorkom za miło spędzony z wami czas.
Przez to, że nie miałam zbytnio czasu na przesiadywanie na Stardollu, nie mogłyśmy się zaprzyjaźnić, więc nie mam z żadną z was szczególnej więzi, a szkoda.
Po trzecie, chyba najważniejsze podziękowania składam wszystkim czytelnikom i komentatorom.
To wy tworzycie tego bloga. To wy podawaliście mi pomysły i podtrzymywaliście mnie na duchu, w najgorszych momentach jak prawdziwi przyjaciele.
Jest mi ciężko się z wami rozstać, ale już czas.
Na pewno będę tu często zaglądała, mam nadzieję, że nie będziecie na mnie o to źli, ale ja po prostunie potrafię opuścić was na zawsze.
Jeszcze raz wszystkim za wszystko dziękuję i...do usłyszenia mam nadzieję.

Po raz ostatni raz dla was:
Ada. ;*

Wakacyjna Miss #1

W konkursie wezmie ostatecznie udzial 18 dollek. Bedziecie podzielone na 2 grupy. Waszym pierwszym zadaniem bedzie stworzenie stylizacji do jednego z dwoch tematow.

Grupa I
Sklad:
- Pinia18
- UroczaMada
- Bellla588
- Modna...Julia
- a38013
- Diana_ona
- DancerMarika
- Wyspaso
- ewkalisowska

Temat:
Przedstaw za pomoca stylizacji, jak spedzasz wakacje.

Grupa II
Sklad:
- Kaktus112
- Czekoladka
- Tysioook
- Cherry.Berry26
- StylowaElisa9
- SylwiaTheWolf
- Nataniela_
- Alamiss2012
- Sonia17095

Temat:
Stworz stylizacje, ktora najlepiej odzwierciedli Twoj charakter.

Wasze zalinkowane prace mozecie zostawic pod tym postem. 
Macie na to czas do 26.07

Nagrody obejrzec mozecie TUTAJ

Zycze owocnej pracy!

sobota, 19 lipca 2014

Informacja

Dobry Wieczór ;*
Mam dla Was krótką informację w sprawie mojego postu. Zostaje on przesunięty na poniedziałek-wtorek. Dlaczego? Otóż jak pewnie wiecie z ostatniego postu jestem poza domem. Dzisiaj i jutro z rodziną idę zwiedzać miasto, i jak pewnie każdy wie na to schodzi caly dzień, ale czasami warto :)...
A Wy jak korzystacie z wakacji?

To Tyle na dzisiaj ja juz zmykam spać bo jestem wykończona :*
Dobranoc :)

P.S: Soniu przepraszam ze Cię nie poinformowałam ale niestety nie miałam możliwości.

Dostawa do INK'D

Hej. To już ostatni post z mojej strony. Przynajmniej na dziś. Obiecałam Soni pomóc jej z nowościami podczas nieobecności Marysi.

Admini wprowadzili nową kolekcję tatuaży oraz piercingu w sklepie INK'D. Obejmuje 4 piętra. Ceny są nawet niskie. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Oto screeny ze sklepu:




screeny pochodzą z bloga stardoll for poland
Ja jak narazie kupiłam sobie kolczyk do pępka - mini łapacz snów w którym się zakochałam <3

gorąco polecam
Podoba Wam się ta dostawa? Zamierzacie coś kupić? 
kaktus112

Stardollowy konkurs

Wchodząc na stardoll, wyskakuje nam informacja o konkursie. Do wygrania jest 10 par słuchawek. Musimy odpowiedzieć na dwa pytania. Jeśli zrobimy to dobrze, mamy szansę na nagrodę. Za udział dostaniemy mikrofon. 


obrazek pochodzi z bloga wy-stardoll.blogspot.com
Poprawne odpowiedzi to: 9, Heidi Klum

Weźmiecie udział?

kaktus112

Informacja: Zamknięcie Sephory

Niedawno na stronie głównej pojawiła się informacja o zamknięciu Sephory. Na ostatnie zakupy mamy czas do 21 lipca.


Podobał Wam się ten sklep? Kupiłyście wszystko co chciałyście?

kaktus112

Makijażowe metamorfozy - ostatni post??

Nadszedł ten dzień. Zapowiedziane zamknięcie działu. Ostatnią osobą z mojej kolejki jest Ada ( Miss_Ada1991)

Oto jej metamorfoza:

Przed: Minimalistyczne dwie kropki z cienia, muśnięte policzki. Twój kolor włosów nie pasuje do skóry.
Po: Ciemniejszy kolor włosów, inna fryzura, pastelowy makijaż i kolczyki.

Strasznie nie lubię pracować na tych oczach. Przejadły mi się te usta. 

Jak wykonałam metamorfozę?
1. Usta maluję delikatnym odcieniem różu.
2. Na zew kącik oka nakładam kolejno: zielony, niebieski i różowy cień.
3. Nakładam dość grubą warstwę jasnego cienia aby sprawić żeby kolory przestały być krzykliwe, a raczej pastelowe.
4. Nakładam kolczyki które były moją bazą i inspiracją do stworzenia make-upu.

Może i "Moda na sukces" jest bardziej spektakularna, ale miałam tylko kilka cieni (wgl kosmetyków) z czego duuuża część to darmówki.

Bardzo miło robiło mi się dla Was metamorfozy. 
Dziękuję za udział.

Pssst. Czy nie chcielibyście od września (lub wcześniej) rozpocząć drugiej edycji? 

Pozdrawiam
kaktus112

Trollujemy adminów? Darmowe 10sd/dzień

Hejeczka. Nabrałam ochoty na pewien felietonik. (Za)często mam styczności z wiadomością: "darmowe 500sd!" "Chcesz więcej stardollars? Zdobądź je za darmo na stronie xxxx!". To jest jakaś masakra. Nie mogę znieść jak przychodzą do mnie takie wiadomośći. Te wszystkie strony, podanie adresu email to grube oszustwo! Nie dajcie się w to wrobić. Możecie stracić swoje konto. Ja pokażę Wam jak SS mogą zarabiać dziennie 10sd. I to NIE JEST FEJK! To na prawdę działa i głównie z tego się utrzymuję xD


Jak tylko znajdę coś dla NSS to też o tym napiszę. Ale wg mnie to chamstwo że dla osób z SS to działa, a dla NSS nie :( 

1. Tworzymy byle jakie nowe konto
2. Robimy byle jakie zakupy i make up. Dostajemy 12sd.
3. Projektujemy 3 najtańsze koszulki za 4sd.
4. Wysyłamy je w prezencie na swoje konto.
5. Nie mamy tu już nic do roboty. Opuszczamy to konto i logujemy się na swoje "właściwe"
6. Utylizujemy "niechciane prezenty".

Za każdą taką zutylizowaną koszuleczkę dostajemy 1sd. Dziennie możemy zarobić w ten sposób 10sd. Wydaje się, że to mała sumka, ale gdyby robić tak 1 tydzień? 70 sd w kieszeni!

No, to by było na tyle. 
Znaliście ten sposób? Też nie podobają się wam te nahalne wiadomości?

Napiszcie co myślicie
pozdrawiam
kaktus112

Enjoy stardesign :3

Hej! Mam wyśmienity humorek. Wczoraj byłam na plaży, odstresowałam się, złapałam trochę inspiracji. Przepraszam za tą nieobecność,ale nabrałam sił. A jak to powiedziała Julcia "Lepszy post dokończony,przemyślany, niż zrobiony na szybko i nie podobający się twórcy, bo MUSI go zrobić na czas". Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja wariacja.

Dziś postanowiłam zrobić coś na... Trójkącie. Wiem, to nieco inne, wszyscy projektują na kwadracie, bo wszystko jest proste. Trójkąt zakrzywia nasz obraz, przez co jest przeznaczony dla nieco bardziej "obeznanych" projektantów. Po prostu trzeba się z nim "zaprzyjaźniać" :) 

Teraz pokażę Wam prosty patent na tego delikwenta. Zrobimy sobie spodnie w kwiaty :3 Jako że trójkąciki nie ładnie wyglądały ustawione obok siebie, zrobiłam małą "mozaikę" :D Będziemy iść wg numerków w prawo.


1. Z łezek tworzymy tulipana. Środkowy płatek robimy półprzezroczysty.
2. Ze... hmm.... zmutowanych gwiazdek (LOL XD) robimy kwiateczka i dodajemy małe kółeczko.
3. Z chmurek robimy coraz jaśniejszego do środka kwiatka
4. Wypełniamy poste miejsce listkami czy stokrotkami (ponownie witamy się ze zmutowanymi gwiazdkami).

Teraz zostaje tylko dopasować materiał do spodni i szyć.

ACHA. Pamiętajcie, że możecie użyć innych kolorów niż ja, to są tylko moje sugestie :)

Oto jak nasze spodenki prezentują się na dollce:

Elementy mojego outfitu:

SPODNIE - stardesign
KOSZULA - Denim&Supply, 19sd
BUTY - Nelly.com, 9sd
TOREBKA - CP, 120sm
NASZYJNIK - Original Future, 2sd

Razem: 30sd i 120sm

I jak Wam się podoba? 

Jako że mam dziś wenę twórczą, spodziewajcie się jeszcze kilku postów ode mnie.

Pozdrawiam i całuję
kaktus112

piątek, 18 lipca 2014

Co dalej?

Tak, jak pisałam w poście poniżej ma się pojawić kolejny post.
Będzie on dotyczył mnie.
Nie potrafiłam podjąć decyzji, o tym czy mam tu zostać.
Myślałam, że pod ostatnim burzliwym powrocie, jednogłośnie stwierdzicie, że mam odejść.
Z tego względu, że pojawiły się osoby, które mnie zrozumiały i w pewien sposób broniły, nie wiedziałam co mam dalej robić.
Dlatego też proszę, aby pod tym postem w komentarzach rozwinęła się na ten temat dyskusja. Proszę, aby każdy z was wyraził swoje zdanie w temacie tego, czy na blogu mam pozostać, czy mam odejść.
Jeśli ktoś nie chce ujawniać swego nicku, można skomentować z anonima, bez podpisu.
Proszę, aby każda wypowiedź była jakoś rozwinięta, lub poparta argumentem za, lub przeciw, aby nie były to komentarze typu "Odejdź i nie wracaj", podpisano Anonim....
Moja decyzja, będzie taka jak zdanie większości.
Jeśli redaktorki, chciałyby wyrazić swoje opinie w tym temacie, to również o to proszę.
Dziękuję i czekam. :)

Pokaż Kotku, co masz w środku.

Cześć.
Mamy dokładnie 10:10, a ja zabieram się za pisanie dla was posta. Właściwie nie spałam całą noc, dlatego obrazki, z ubraniami przygotowałam sobie wcześniej, dlatego teraz tylko montuję posta.
Po tym poście dodam kolejnego, ale o nim później...
_________________
Dzisiaj zajmujemy się szafą doll Alice_Cullen259. Doll na dzień dzisiejszy ma 45 poziom, oraz konto od prawie półtora roku.
Powiem, że jak na taki staż, Twoja szafa nie jest strasznie uboga. Niestety, musiałam walczyć z gignatyczną kolekcją niepotrzebnych darmówek. Wydaje mi się, że kiedy jakiś darmowy iuszek otrzymasz, wrzucasz go do szafy. Powinnaś się zastanowić, które wyglądają dobrze i będziesz ich używała.





Znalazłam u Ciebie kilka spódnic maxi, które po prostu uwielbiam. Na powyższym obrazku znaleźć można również darmówki, które moim zdaniem nie są takie najgorsze. Chciałam wam je pokazać, abyście mogły się przekonać, że nie każda darmówka to kicz i tandeta.

Niestety, jak mówiłam wcześniej darmówek jest o wiele za dużo...




Najbardziej ze wszystkich darmówek nie potrafię polubić tych 'rysowanych ubrań' (beżowy i biało-czarny top i czarna sukienka). Dla mnie wyglądają strasznie sztucznie. Poza tym darmówki z bajek - te wielkie suknie - zajmują w szafie masakryczną ilość miejsca. Zbyt dużo tandety jak dla mnie...


Na całe szczęście dodatki nie świeciły pustkami, a pierwszej roli nie grały tendetne darmówki:





Masz bardzo ładną kolekcję dodatków. Szczególnie pokochałam buty  i biżuterię. Tutaj - również jak przy ubraniach - pokazałam darmówki, które są warte zauważenia i mogą/powinny mieć miejsce w szafie.


___________________
Podoba wam się ta szafa? 
Piszcie w komenatrzach!

Kolejka do Przeglądu:

Modna...Julia
Chyba_Ja
ewkalisowska

Zapraszam do śledzenia działu, oraz zgłoszenia swojej szafy. :)