Obserwatorzy

środa, 30 lipca 2014

Odrobina autoreklamy

Moj prywatny blog dookola-swiata-w-jeden-dzien ulega przebranzowieniu. Do tej pory mogliscie znalezc tam przede wszystim foto-relacje z podrozy. Teraz bedzie on jeszcze bardziej prywatny. Zamierzam dodawac takze cos na ksztalt hauli kosmetycznych i zakupowych, ktore znalezc mozecie na youtubie. Kwestia filmikow jest jeszcze w fazie przemyslen ;) 

Kazdy post urozmaicony bedzie duza iloscia zdjec, co mam nadzieje umili Wam ich przegladanie i czytanie.

Jesli wiec lubicie czytac moje bazgrolki, chcielibyscie poznac mnie jeszcze bardziej i dowiedziec sie czegos ciekawego, zapraszam serdecznie do obserwacji i czestego odwiedzania. Chetnie wyslucham rowniez Waszych pytan, ktore posluza mi za tematy kolejnych postow :) 


A oto mala zapowiedz:




Nowa dostawa do Callie's Picks

Drodzy Państwo! Do sklepu callie trafiła nowa dostawa zatytuowana "Desiegner Galore". Ceny wachają się pomiędzy 98 a 135 oraz 7 a 65 sd. Ubrania mają metkę "Inspired by". Mi głównie spodobały się dodatki, jednak zakupię też kilka ubrań. Oto screeny:



I największy absurd. Zdecydowanie pobił on ten z dostawy na czerwony dywan. Uważajcie, bo admini wycenili niedawną DARMÓWKĘ na 65sd!!! Nie wierzę. Najdroższa rzecz w tym sklepie była darmóweczką. Już tylko czekam na burzę wśród użytkowników...

Oto ona:
Co sądzicie o nowej dostawie? Kupicie coś?
PS Jeśli tak jak ja nie zakupiliście wszystkiego co chcieliście z poprzedniej dostawy, pośpieszcie się! Ubrania na chwilę obecną są jeszcze dostępne w katalogu, ale niedługo pewnie znikną!

Pozdrawiam
kaktus112

Życiowe tipy - letnie upały

Cześć kochani! Pewnie zastanawiacie się, dlaczego w tytule posta jest taka dziwna rzecz. Otóż doszłam do wniosku, że na okres wakacyjny "problemy nastolatek" nieco zmienią nazwę. Po prostu teraz piszę artukuły skierowane do wszystkich. A w tych artykułach są przekazywane życiowe rady. No nie ważne. 

Dzisiejszy post będzie o dotykających prawie całą Polskę upałach. Powiemy sobie, jak z nimi walczyć. Pojawią się też niespodzianki kulinarne :)

 Teraz czas na kilka bardzo ważnych rad, ciekawych metod walki z upałem i zapobiegania kiszenia się w domu jak ogóreczki. 

1. Chłodź się...butelkami. Jeśli nie posiadasz w domu wiatraka albo ten już jest gorący od ciągłej pracy, daj mu odpocząć i chłodź mieszkanie w naturalny sposób. Do pustych, najlepiej 2 litrowych butelek nalej zwykłej kraniczanki. Wsadź do zamrażarki i porozstawiaj w swoim domu. Pamiętaj że ich ilość zależy tylko i wyłącznie od ciebie. Po kilkunastu minutach poczujesz ten zbawienny chłodek. Buteleczki po roztopieniu możesz zamrozić znów. Będziesz eko :)

2. Zasłoń okna, przez które dostaje się słońce. Będziesz czuć się nieco jak w ciemni, ale poczujesz różnicę.

3. W nocy temperatura jest niższa. Otwórz okna. Ale tylko wtedy, gdy jest to bezpieczne! Odpuść sobie tą czynność jeśli mieszkasz w domku, przy ulicy.

4. Często bierz chłodny prysznic. Nie muszę mówić, że to jest bardzo przyjemne, poza tym będziesz odświeżony i NIE klejący od potu :D

5. Ubieraj przewiewne, jasne ubrania. Na taką pogodę najlepsza jest odzież wykonana z bawełny lub lnu. Materiały syntetyczne sprawią, że będzie Ci jeszcze bardziej gorąco.

6. Odpuść sobie MEGA ciężki wysiłek fizyczny. W upał wskazane jest odpoczywanie. Jeśli chcesz trenować, to rób to ok. godziny 20-21. Jest lato, jest jeszcze jasno, a przynajmniej nie rozpuścisz się z gorąca.

7. Jeśli to nie jest konieczne, nie wychodź z domu. Unikaj wychodzenia zwłaszcza w godzinach 11-15. Jeśli MUSISZ to zrobić to koniecznie załóż coś na głowę, aby uniknąć udaru słonecznego.

A teraz czas na kulinarne niespodzianki! :) Przygotowałam dla Was kilka przepisów na pyszności. Zapraszam!


NAPÓJ "SŁODKI CHŁODEK"

Potrzebne składniki: Woda (najlepiej gazowana), lód, cytryna, ulubiony syrop owocowy. 
Do wysokiej szklanki (moja ma 12cm) na wysokość ok. 1,5cm nalej syropu. Ja polecam syrop o smaku ogórek mięta z łowicza. Następnie do 2/3 wysokości zalej wodą gazowaną Dodaj 3 kostki lody, 2 łyżeczki soku z cytryny. Wszystko dokładnie wymieszaj i napij się! :)

OWOCOWE SLUSHY

Potrzebne składniki: Ulubione soczyste owoce (ja używam Truskawek, pomarańczy, ananasa), lód.
Przygotuj owoce: z truskawek wyjmij szypułki, pomarańcze obierz itd). Wrzuć wszystko do blendera i zmiksuj bardzo dokładnie. Przelej do szklanki i BUM! Wychodzi chłodząca, owocowa pyszotka.

TRÓJKOLOROWE, DOMOWE LODY

Potrzebne rzeczy: owoce w trzech kolorach, puste kubeczki, patyczki do lodów.
Swoje ulubione owoce zmiksujcie i wlejcie do kubeczków tworząc trzy warstwy. Wsadźcie patyczki i włóżcie do zamrażarki. To jest bardzo proste, a smakuje przepysznie! :)

Mam nadzieję, że artykuł Wam się podobał. Napiszcie jak wy radzicie sobie z upałami, to czy spróbujecie wykonać te kulinarne smakołyki.

Acha. Postanowiłam też, że te artykuły będą ukazywać się co tydzień, w środy. 

No to ja się z Wami żegnam
pozdrawiam
kaktus112


Sposób na...

Witajcie!
  Jak już pewnie wiecie(albo i nie) wróciłam z wakacji. W domu zjawiłam się w sobotę wieczorem.
Moje posty zazwyczaj ukazywały się w weekendy, ale w głowie mnóstwo nowych pomysłów, a w schowku nowych rzeczy, więc czemu by nie napisać go dzisiaj?

   Stwierdziłam,że suche obrazki udekorowanych mebli są po prostu nudne, dlatego teraz to się zmieni.
Będę pokazywała udekorowane meble oraz jak prezentują się w wnętrzu.

Jak zapowiedziałam ostatnio dzisiaj w ,,Sposobie na...'' ujrzycie stoły. Przedstawię wam 3 propozycje.


MOJE PROPOZYCJE


Wnętrze z fioletowymi akcentami. Niby proste,ale ma swój urok. Obrazek na ścianie dodaję nowoczesnego desingu.


Uwielbiam nietypowe połączenia, szczególnie czerni z kolorem żółtym. W tej aranżacji eksperymentowałam z meblami. Globus występuje w roli żyrandola. 


Tutaj mamy aranżację biura. Fotel dałam za biurko, co moim zdaniem dało ciekawy efekt. 

Przepraszam za małe obrazki, ale jeśli bym je powiększyła to wyjeżdżały by nieestetycznie.(Można w nie kliknąć to się powiększą)

WASZE PROPOZYCJE


Tym razem nie dostałam od was żadnej pracy, ale nic nie szkodzi :)


W NASTĘPNYM  ODCINKU...

Stylizacja za SM.

Cześć Wszystkim!
Wstałam z samego rana, bo zaraz wybieram się na spacer z koleżanką. Przed wyjściem przygotowałam oczywiście stylizację za sm. Dominuje biel i róż. Nie jestem do końca przekonana co do spodni, ale nic lepszego nie udało mi się wymyślić. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 



Blezer- Original Future (103sm)
Bluzka- Voile (77sm)
Spodnie- Basic (55sm)
Buty znaleźć można w katalogu (40sm)
Torebka- Basic (22sm)

Mam jeszcze dla Was pewną informację. Poprowadzę dział "Podstawa Naszej Szafy". Mam nadzieję, że z chęcią będziecie czytać posty.

Pozdrawiam, Chyba_Ja

wtorek, 29 lipca 2014

Wakacyjna Miss #2

 Szczesliwa czternastka (wyloniona w TYM poscie) musi zmierzyc sie z kolejnym zadaniem!

Tym razem musicie stworzyc wakacyjny makijaz!

Musicie wybrac jeden z trzech ponizszych kolorow, a nastepnie wykorzystac go w tworzeniu letniego looku. Kolorki, ktore dla Was przygotowalam:

- turkusowy
- pomaranczowy
- cytrynowy

Makijaz moze byc wykonany w Salonie Pieknosci lub w Starplazie. Link prosze zamiescic w komentarzu pod tym postem. Na Wasze prace czekam do 2. sierpnia (gdy otrzymam wszystkie prace przed czasem, kolejny etap ukaze sie wczesniej).

PS. Pamietajcie, ze fryzura powinna byc takze dopasowana do wakacyjnego wygladu.

Powodzenia! :)

Wakacyjna Miss #1 - wyniki

Nadeszla pora na oczekiwane wyniki konkursu na Wakacyjna Miss. 

Wybor jak zawsze byl bardzo trudny. Wasze interpretacje tematow zachwycily mnie i zaintrygowaly. W przypadku osob, ktore poinformowaly mnie o braku mozliwosci dodania stylizacji, wykorzystalam stylizacje z pokoju glownego. Do kolejnego etapu przechodzi 14 osob.

W sklad szczesliwej 14-nastki wchodza:
- DancerMarika
- Pinia18
- Bellla588
- UroczaMada
- a38013
- Tysioook
- StylowaElisa9
- Sylwiathewolf
- Nataniela_
- Kaktus112
 - Wyspasp
- Modna...Julia
 - Diana_ona
- AlaaMiss2012

Oto zwycieskie stylizacje:





Gratuluje zwyciezcom!



Urozmaicenie na Stardoll

Odwiedzajac strone Stardoll natkniemy sie na pewne urozmaicenie, ktore dodali dzis admini. Jak wiekszosci z Was pewnie wiadomo, swoje stardollowe konto polaczyc mozna chociazby z facebookiem (dzieki czemu otrzymamy 5 sm). Obecnie admini poszli o krok dalej i otrzymalismy mozliwosc polaczenia konta oraz logowania sie przez Google+.







W momencie, gdy zdecydujemy sie na owa opcje, musimy zaakceptowac warunki, narzucone przez aplikacje Stardoll:


Jak widac aplikacja bedzie miec dostep do podstawowych informacji oraz bedzie publikowac w naszym imieniu posty... Hmm. Nie wiem jak Wy, ale ja nie mam ochoty na wysylanie znajomym spamu w postaci: "Spojrz! Gram na Stardoll!"

Jesli jednak zechcecie polaczyc swoje konto, mozecie zrobic to chociazby w ustawieniach, tuz obok mozliwosci polaczenia sie z Twitterem badz Facebookiem.

Co sadzicie o najnowszej zmianie na Stardoll? Myslicie, ze jest ona potrzebna?

Reklama platna



Wracam! Wywiad z ZawszeHannah1

Witajcie!
Dzisiaj oficialnie juz jestem. Przepraszam że post sie nie ukazał się w ustalonym czasie. Było to związane z powrotem z wakacji i zalaniem laptopa (piszę posta z telefonu). Za to Was bardzo przepraszam. Ostatnio zauważyłam, że moje posty chyba są niechętnie czytane, dlatego zastanawiam się nad nowym działem... Dzisiaj mam dla Was wywiad z Olą (ZawszeHannah1). Niestety dzisiaj bez obrazków...

Ja- C.b26
Ola- ZawszeHannah1

Ja- Hey, dziękuję że zgodziłaś się na ten wywiad ;).
Ola- Hej, cała przyjemność po mojej stronie. Bardzo się ucieszyłam Twoją propozycją.
Ja- No to zacznijmy od podstawowych pytań. Od kiedy jesteś na stardoll?
Ola- Od maja 2010 roku. W tym roku minęły cztery lata, od kiedy założyłam konto. Bardzo dobrze pamiętam tamten dzień. Byłam u mojej najlepszej przyjaciółki, okropnie się nudziłyśmy. Wtedy po raz pierwszy usłyszałam od niej o Stardoll. Dla zabawy obie utworzyłyśmy profile. Ona po jakimś czasie się wykruszyła, ja - jak widać, do dziś w tym siedzę ; )
Ja- To dość długo tu jesteś. Miałaś takie momenty, że chciałaś to rzucić?
Ola- Owszem, miałam. Po prostu cały ten wirtualny świat zaczął mnie nudzić. Wolałam poczytać książkę, spotkać się z przyjaciółmi. Teraz, gdy tak myślę, to mogę stwierdzić, że na Stardoll zostałam dzięki blogom tej grze poświęconym.
Ja- Niestety mam teraz taki okres- stardoll zaczyna mnie nudzic ;'/, ale to nie o mnie ten wywiad :). Ja Cię kojarze z wielu blogów na ktorych piszesz. Masz może swojegoo bloga? :)
Ola- Kilka razy zakładałam własne blogi poświęcone Stardoll, ale nie miałam do pisania motywacji i w efekcie usuwałam je. Dziś jestem właścicielką bloga Elegantly Stardoll, którego przekazała mi Dominika (doda000), która niedawno odeszła z gry. Jestem również współwłaścicielką bloga élégamment, prowadzę go razem z moją przyjaciółką, Karoliną, poznaną na Stardoll. Niestety, póki co stoi on w martwym punkcie.
Ja-  Trochę o nich słyszałam. Nieraz na nie wpadłam. Porozmawiajmy teraz o Tobie. Masz może jakieś zainteresowanie?
Ola- Całkiem sporo. Przede wszystkim kocham jazdę konną. Konie to moje największe zamiłowanie od wczesnego dzieciństwa. Uwielbiam muzykę, sama gram od kilku lat na gitarze klasycznej. Bardzo interesuję się modą, czytam multum magazynów modzie poświęconych. W wolnych chwilach czytam książki, bloguję, spędzam czas na dworze, z moim psem.
Ja- Aha ;). Twoja odpowiedz zawsze się łączy z moim koolejnym pytaniem xD. Jak sie wabi Twoj 'psi przyjaciel'? :)
Ola- Maciek. Gdy się urodził, miałam może 6/7 lat i przeżywałam okres fascynacji imieniem Maciej ;)) Jego mama, Jessy, zmarła niedługo po porodzie. Bardzo przeżyłam jej śmierć i była ona dla mnie jedną z większych traum dzieciństwa.
Ja- Mam podobną traume, mój Reksio został uśpiony bez mojej wiedzy, byłam bardzo mała i nic nie rozumialam, ale to juz mniejsza oto ;). Jakie jest twoje najwieksze marzenie?
Ola- Nie mogę powiedzieć, bo się nie spełni ; ) Ale mogę zdradzić, że jest ono związane z moją przyszłością.
Ja- O tym jeszcze nie słyszałam warto zapamietać :'D. Masz może ulubiony rodzaj muzyki?, bo pewnie jej słuchasz.
Ola- Łatwiej byłoby mi wymienić rodzaje muzyki, za którymi nie przepadam. Słucham wszystkiego, poza heavy metalem, disco - polo i rapem. Właściwie nie przywiązuję znaczenia do rodzaju, ważny jest dla mnie przede wszystkim tekst i jego przesłanie.
Ja- Słuszna uwaga. Masz jakiegoś idola?
Ola- W szczególności uwielbiam zespół Hurts. Podziwiam ich twórczość, piękne teksty i wpadające w ucho melodie. To właśnie ich piosenek mam najwięcej na swojej playliście, także mogę powiedzieć, że to oni są moim idolami muzycznymi. Z gwiazd szanuję też Selenę Gomez i Demi Lovato, niekoniecznie za ich twórczość, ale za to, jakimi są osobami. Udzielają się charytatywnie i mówią publicznie o swoich trudnych przejściach po to, by pomóc innym. Muszę również wspomnieć o Artemie Furmanie, zwycięzcy talent-show "X - factor", którego wykonań nie mogę się nasłuchać, uwielbiam też jego sposób bycia, to jak skromną i sympatyczną jest osobą. Kocham Benedicta Cumberbatch'a, jego talent aktorski. Fenomenalnie zagrał słynnego detektywa Holmes'a w serialu "Sherlock".
Ja- Nie słuchałam tego zespołu, pewnie zaraz sobie włącze. Zaraz bedziemy kończyć, ponieważ goni nas już czas, na koniec może coś jeszcze o filmach, masz jakiś lubiony ?
Ola- Filmów naoglądałam się mnóstwo, dlatego nie jestem w stanie się określić. Z seriali kocham "Pretty Little Liars" i "Sherlock'a", gdy byłam młodsza, przepadałam za "Tajemnicami Domu Anubisa".
Ja- Niestety już kończymy ten wywiad. Może chcialabyś kogoś pozdrowic?
Ola- Moich przyjaciół ze Stardoll, szczególnie Karolinę (walentynkaxx) i wszystkich czytelników bloga SoniaoStardoll : )
Ja- Dziękuję jeszcze raz, miłego dnia :* 
Ola - Dziękuję, wzajemnie! :*

Macie pomysł na kolejną osobe?
Dziękuję za uwage :)
Komentujcie!

poniedziałek, 28 lipca 2014

Dostawa do Polished

Witam poraz kolejny- ostatni na dzisiaj.
Obiecałam Sonii, że jej pomogę, a tak naprawdę zawiodłam. 
Jako, że dostawa doszła dzisiaj, a za pół godziny dopiero jest jutro, post jest w tym samym dniu :D

Dzisiaj- jak już wiadomo- do StarPlazy doszła nowa dostawa do Polished- jedynego sklepu z lakierami do paznokci. Obejmuje ona dwa piętra  i jest o motywie letnim- lody itd. Ceny sięgają od 12 sd do 15 sd. 


Ja już znalazłam swojego faworyta. Spójrzcie, jaki ten lakier jest cudny :3


Mam zamiar go kupic. Miód, malina!

A wam jakiś się spodobał?
Kupiliście coś?


Ostateczne dobranoc,
Modna...Julia




Koniec Fendi Tribute

No hej!
To znowu ja. Postanowiłam Was poinformować, że za 15 i pół godziny, ze StarPlazy zniknie sklep Fendi Tribute. Czyli już jutrzejszego dnia, o godzinie 15:00 go nie zobaczymy w liście sklepów, katalogu itd. Posiada on głównie buty, kilka torebek i bandamki na rękę. Znaleźć tam można również kolczyki, apaszki, paski, naszyjnik, bransoletki. Są tam tez dwa pudełka.

Oto co jeszcze jest, ale niedługo zniknie:


Ja nic sobie nie upatrzyłam, więc nic nie posiadam. Poza tym ceny W OGÓLE nie zachęcają mnie do ostatnich zakupów. 

A wy coś posiadacie?
Kupicie coś jeszcze?


Modna...Julia

HotBuys 24/07 Hot Buys 27/07

No cześć!
Ja jak zwykle spóźniona... Postanowiłam coś, aby Was nie zawodzić w pewnym sensie. Jak ukaże się nowe HB, to mój post powinien pojawić sie w przeciągu trzech dni. Jak się nie pojawi, to dopiero będę spóźniona. 
Ustaliłam to z tego powodu, że praktycznie cały czas Was przepraszam.
Mam nadzieję, że rozumiecie :D
Chociaż i tak już ostatni raz Was przepraszam, a przynajmniej mam taką nadzieję.
Właśnie wróciłam do domu. Upał i zachmurzone niebo- nie! Ja wolę słoneczko. Jestem cała- dosłownie- spocona. Skakałam tyle na trampolinie w tym upale, a wcześniej brałam zimną kąpiel w basenie koleżanki. 
Postanowiam troszkę zmienić formę postu, zobaczcie, czy jest lepiej, czy gorzej.







| Kapelusz KILLAH | Top MILIONAIRE MANSION FASHION | Pasek  VOILE  |
|  Spódnica IT GIRLS | Torebka VOILE | Sandały BONJOUR BIZOU |



Znalazłam dla Was realną wersję sandałów. 


Podobne?
Według mnie- bardzo.

Do tego te buty mają kilka kolorów. Znalazłam je i oto one, cała kolekcja:


Które podobają się Wam najbardziej?


+++




| Nauszniki MISS SIXTY | Futerko IT GIRLS | Rękawiczki VOILE | Spodnie APIES SKI | Buty RIO CHICAS |

A oto realna wersją puchowych szpilek:



Podobne?

+++

Podoba Wam się taki układ?
Komentujcie!

A teraz dobranoc, Modna...Julia



Oficjalnie powracam :)

Moj powrot z ferii powinnam opisac, cytujac slowa piosenki: "Ciagle pada...". Po wyklikaniu postu o moim wyjezdzie przyszedl czas na stylizacje. Dzis dominuje przesliczny kolor mietowy.

Gorset - Archive/ Spodniczka - DvF/ Kurteczka - Dior/ Bransoletka - Honey Maid/
 Buty - Hot Buys Summer Retro/ Spinka - No Name

Milego wieczorku :*

Alternatywny Stardoll - Pastel Goth

Witajcie kochani! W komentarzach pod poprzednim postem z cyklu "Alternatywny Stardoll" GirlEmi3 poprosiła, abym w tym tygodniu zajęła się stylem Pastel Goth, o którym wielokrotnie wcześniej wspominałam.
Jak nie trudno się domyślić, Pastel Goth narodził się na łonie kultury Goth. Jest to stosunkowo świeży styl, jednak ma już swoje ikony (Pastel Bat lub też polska blogerka Himeayumi). Ogólne założenie Pastel Goth to połączenie mroku ze słodkością - czerni z kolorami pastelowymi. Główne przekonanie o powstaniu Pastel Goth głosi, że znudzeni czernią Goci postanowili wprowadzić do swej garderoby nowe kolory. Jako pierwszy swe zwycięstwo święcił fiolet, który jest (prócz czerni) najpopularniejszym kolorem używanym w stylizacjach "PG". Po fiolecie (występującym w pełnej swej gamie odcieni) kolejnymi kolorami używanymi przez "PG" są róż, biel i mięta. Bardzo ważne są faktura oraz wzory na ubraniach - krzyże, czaszki, nietoperze, koty, jednorożce, pentagramy, zombie, gałki oczne, kości, "galaktyka" i napisy tylu "sweet death" to znaki rozpoznawcze tego stylu. Zwykle elementy "okropne" występują w zespole z "wesołym" kolorem lub elementem (Fioletowa kokardka z gałką oczną? To jest to, co kochają "PG"!). Akcesoria "PG" są mniej "arystokratyczne", niż te, które możemy zaobserwować u Gotów. Tutaj królują kolorowe pieszczochy, kokardki, opaski z kolcami, ozdobne podwiązki, zakolanówki, obroże i, co najważniejsze, peruki. Włosy to najistotniejszy element stylu "Pastel Goth" - nie mogą być banalnie zwykłe, muszą mieć intensywny, oryginalny kolor (to zła wiadomość dla brunetek, gdyż to ich włosy najtrudniej zabarwić). Kolory włosów, jakie noszą "PG" to róż, fiolet, biel, mięta, błękit - czerń, brąz czy "rudy" to kolory całkowicie niemodne dla tego stylu, tak więc posiadaczki włosów ciemniejszych, niż blond, skazane są na rozjaśniacz bądź peruki. Dodatkowo należy zauważyć, że fryzury "PG" najczęściej posiadają ciężką grzywkę sięgającą brwi.
Jeśli chodzi o obuwie, to jest to również jeden z ważnych elementów ubioru "PG" - buty powinny być CIĘŻKIE - platformy to element niemalże obowiązkowy. Creepersy, glany czy też buty typowo "lolicie" są mile widziane.
Makijaż powinien być dopasowany kolorystycznie do stroju - mocno podkreślone oczy, sztuczne rzęsy oraz ostry kolor szminki to główne elementy makijażu. Jeśli chodzi o skórę, to, moim skromnym zdaniem, z czernią i pastelami najlepiej współgra jasna karnacja (przynajmniej na lalkach).
Główne założenie "Pastel Goth"? Oryginalność! Strój powinien być niebanalny, a połączenia pomysłowe. Niestety moja stardollowa szafa nie zawiera żadnych sweterków w nietoperze, jednak nadal można znaleźć perełki, które idealnie zgrają się nam w tym stylu. A wy? Macie jakieś oryginalne pomysły na stylizacje?


niedziela, 27 lipca 2014

Ty Wybierasz - sonda XII.

Witajcie, moi Kochani! Strasznie się cieszę, że już teraz mogę pisać ten wpis w spokoju... prawie cały dzień mi dzisiaj zszedł na bardzo nieprzyjemnym spotkaniu rodzinnym (jak ja tego nie lubię :c) i na pakowaniu się - we wtorek wyjeżdżam do Ustronia Morskiego na kilka dni. Ten wyjazd jest dla mnie jak znalazł - na pewno pomoże mi w odzyskaniu odporności, a co najważniejsze... czekają mnie długie wycieczki rowerowe, paintball, spacery po plaży, genialne rybki, gofry, które można zjeść tylko w pomorskim... nie mogę się doczekać! Choć na jakiś czas zmieniam swoje lokum, będę mogła dalej udzielać się na blogu i dawać wpisy regularnie - jedynie trudno będzie złapać mnie na chacie, bo na Stardoll będę chwilkami. Taka informacja dla zainteresowanych :3
W sondzie XII Wasze głosy zadecydowały o zwycięstwie numeru 3 - jest nim koszula w czarno-białe paski, do której stworzenia zainspirowała mnie stylizacja peruwiańskiej blogerki LE HAPPY (jak na złość, niestety nigdzie nie mogłam znaleźć linku do zdjęcia w owej koszuli - mimo wszystko odsyłam Was do jej BLOGA, który naprawdę przykuwa uwagę!). Jak dla mnie, krój tej koszuli jest jednym z najlepszych ciuszków, które można samemu zaprojektować, gdyż prezentuje się nieziemsko zarówno "tradycyjnie", jak i transparentnie. Choć samo ułożenie jej w trakcie nakładania na wzór jest dość problematyczne przez fakt, że potrafi niestety pokryć również wcześniejsze powtarzające się fragmenty, tak naprawdę można jej wybaczyć wszystko - tym bardziej dlatego, że gdy wytęży się wzrok można dostrzec, iż administracja perfekcyjnie postarała się o świetne i realistyczne światłocienie. Tworzy to marszczenia koszuli, które dodają jej jeszcze więcej wiarygodności razem z dopracowanymi kieszeniami. Mimo wszystko... choć samo wykonanie wzoru koszuli wyszło im najlepiej, jej wielkość może sprawiać wiele kłopotów. Jest ogromna. I długa : O tutaj nie pozostaje nam nic innego jak stosować się do niepisanej zasady: "szeroka góra - obcisły dół". Moim ulubionym jej połączeniem jest zestawienie razem z wąskimi spodniami - dzięki temu można dodać całości stylizacji szczyptę elegancji, a przy starannie stworzonym wzorze jeszcze innych zależnych od niego cech. Czy będzie dobrze wyglądać do spódnic? Jak najbardziej! Ta koszula szczególnie upodobała sobie ołówkowe fasony, które na dodatek przy szczupłych nogach doll będą wyglądać nieziemsko. Oczywiście można zakładać do niej mini, jednak z wielką ostrożnością - sama koszula niestety jest długa, dlatego wiele mini może zniknąć za nią. Co jest ciekawe, nasz faworyt będzie się również genialnie prezentował z shortami - jeszcze tylko dodać butki, torebkę, okulary przeciwsłoneczne i letnia stylizacja gotowa.


Koszula - StarDesign | Legginsy - ELLE | Blazer - Chanel TRB | Kopertówka - Decades | Łańcuch - PPQ | Buty - Hot Hotbuys

Jak widać na załączonym obrazku, w stylizacji znów poddałam się moim gustom :3 koszulę połączyłam z moimi ulubionymi spodniami, ulubionym blazerem, ulubioną kopertówką, również ulubionym łańcuchem... do tego buty, które uważam za absolutne stardollowe cudo... i wyszło jak wyszło :D taki minimalistyczny i bardzo elegancki look w pełni mnie satysfakcjonuje, tym bardziej dlatego, że robiło mi się go bardzo przyjemnie. Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii :3
W sondzie XIII postanowiłam się ponieść blogowemu szaleństwu na punkcie ostatniej kolekcji LE - choć już wyraziłam wcześniej swoje zdanie na temat całości, muszę przyznać, że dodatki będące jej częścią są naprawdę świetne. Z całej jedenastki zakupionych przeze mnie różnych części garderoby wybrałam dla Was te, które w moim mniemaniu mają największy potencjał - dzięki starannemu wykonaniu możemy być pewni, że za jakiś czas ludzie będą gotowi wydać na nie krocie. Chanelka, apaszka, czy kolia... ostateczny wybór pozostawiam Wam!



Na końcu mojego wpisu chciałabym Wam gorąco podziękować za jedną rzecz - ostatnio bardzo poprawiła się liczba oddanych głosów. Jest ich coraz więcej, więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko się cieszyć :D oczywiście dalej zachęcam Was gorąco do dalszego głosowania i komentowania, gdyż to najlepiej motywuje mnie do dalszego pisania :3
PS. Pamiętajcie o dalszym zgłaszaniu się do Face to Face - na szczęście kochana Aga zostaje z nami, więc nie będę musiała zawieszać tego działu :D jeśli jeszcze się nie zgłosiłeś, wszystkie szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ. Tymczasem zmykam spać i życzę Wam spokojnej nocy!
Panna.Kay.xd

Jak to jest zrobione: "Czy odbija mi palma?"

Hejka kochani!! To znowu ja. Zaskoczeni? Postanowiłam, ze chodźby nie wiem co, postaram się. Postaram się z całych sił kontynuować dział. Po prostu kocham Was wszystkich i nie mogę być taka "wredna". Dzisiejsza odsłona będzie też w nieco umodernizowanej formie. Zaczynamy!

Projektem, którym Wam pokażę jest prosta jak cep turkusowa spódniczka. W palmy oczywiście. Nie podobały mi się ustawione obrazki, więc instruktaż będzie w załączniku z GIFem.


1. Tworzymy czarne paski
2. Robimy liście z "łezek".
3. Zarys pokrywamy cieniem.

Proste? NO JASNE!

Zobaczcie prezentuje się spódniczka. ACHA! Jako że doszły mnie słuchy, że nie podoba się Wam pokazywanie ubrań na dollce. Do tego celu zakupiłam manekin. Zdecydujcie, która wersja podoba Wam się bardziej. Ta która zwycięży będzie służyła do prezentacji projektów.
Czy podobają Wam się kosmetyczne zmiany w wyglądzie? Zrobicie sobie taką spódniczkę? Cieszycie się z mojej decyzji?

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczorku.
Do zobaczenia jutro w nowych "problemach".
kaktus112 <3

Robię zamieszanie...

Hej kochani. Tu AGA. Mam dla Was wiadomość. Czytałam Wasze komentarze i zrobiło mi się tak przykro, jakbym robiła Wam jakąś krzywdę, chcąc odejść. Rozmawiałam sobie z Sonią. Nikt nie chce żebym odeszła, nawet ja. Tylko że to jest skomplikowane. Chodzi mi (głównie) o "jak to jest zrobione". Z każdym postem idzie mi coraz gorzej. Nie mam pomysłów, a jak coś złapię to wychodzi tragicznie. Myślałam że to chwilowe zawieszenie formy, ale nie. Otóż... Nie odchodzę. Zawieszam moje DIY. Przy "problemach" jednak zostanę. Pamiętajmy o f2f. Sonia zasugerowała mi też, żebym spytała Was w czym mnie widzicie i jakiego typu posty chcielibyście zobaczyć. Po prostu jestem ambitną osobą i chcę "zasypywać" Was postami mojego autorstwa, w które pakuję pozytywną energię. Po prostu sprawia mi to radość.

Proszę napiszcie komentarz, bo na chwile obecną jest to na wagę złota.
Do zobaczenia. Mam nadzieję że się na mnie nie gniewacie.
kaktus112

sobota, 26 lipca 2014

Przypomnienie

Przypominam o zgloszeniach do blogowego The Vote! Swoje prace mozecie zostawic pod >>TYM<< postem!

Czekam na pojawienie sie szesciu prac!